sunnuntai 3. joulukuuta 2017

Valmentaminen on alkanut!

Valmennus opinnoissani olemme päässeet jo siihen vaiheeseen, että olen päässyt valmentamaan harjoitusasiakkaita. Ensimmäiseen vaiheeseen kuuluu neljän tutun valmennus ja minä olen aloittanut jo kahden kanssa. Kavereiden valmentaminen on todella haastavaa, mutta olen innoissani, haluan oppia lisää, haluan olla parempi!



Valmentaminen on todella raskasta hommaa, huomaan olevani todella väsynyt valmennuskertojen jälkeen. Olet tunnin verran täydellisen läsnä toiselle ihmiselle, tunnin urheilusuoritus vaikka istut paikoillasi. Olo on jälkeenpäin myös yhtä rentoutunut kuin urheilusuorituksen jälkeen, ihana fiilis!

Nyt on ollut helppoa suunnitella valmennuskertoja kun olen ollut sairauslomalla, mutta kohta on aika palata työelämään. Keväästä saattaakin tulla aika rankka jos saan sen työn jota olen hakenut, työpäivät ma-pe 8-17 ja siihen harjoitusvalmennuksia päälle. Onneksi työ olisi kuitenkin määräaikainen ja sen loppuessa voisin pitää kesälomaa. Katsotaan miten käy, erilainen kevät on joka tapauksessa tulossa!

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti