maanantai 27. marraskuuta 2017

Sisäinen voimasi

Uskon, että kaikilla on uskomaton voima sisällään, se on vain usein vaikea löytää. Me too-kampanjan myötä muistin itse yhtäkkiä tapahtuman jolloin oma sisäinen voimani näyttäytyi.

Olimme kaverin kanssa Brasiliassa lomailemassa ja yhtenä iltana päädyimme paikalliseen yökerhoon. Itselläni oli ollut maha sekaisin aikaisemmin päivällä, joten olo oli hieman heikko, mutta olin luvannut kaverilleni, että jakaisin lähteä hetkeksi ulos. Tapasimme kaksi brasilialaista miestä ja kaverini lähti toisen kanssa tanssimaan, toinen mies yritti houkutella minua tanssilattialle, mutta  oloni oli sen verran surkea, etten halunnut lähteä tanssilattian tungokseen. Mies jätti  minut rauhaan ja melkein heti bongasin tutun norjalaismiehen, johon oltiin tutustuttu aikaisemmin toisten suomalaisten brasilialaisen ystävän kautta. Juttelin norjalaisen kanssa jonkin aikaa. Maha alkoi oireilla enemmän koko ajan ja kävin pyytämässä ystävääni useasti mukaani hotellille, huonoin tuloksin. Odottelin ystävääni tanssilattian vieressä kun brasilialaismies ilmestyi taas paikalle ja heitti minut saman tien seinälle.



Hän oli nähnyt minun juttelevan iloisesti norjalaismiehen kanssa ja ottanut siitä nokkiinsa. Tajusin sekunnissa, että olen pulassa, käteni olivat tiukassa otteessa seinää vasten, molemmin puolin päätäni. Seuraavassa sekunnissa tajusin, etteivät ympärillä olleet ihmiset reagoinneet mitenkään tilanteeseeni, nähtävästi tapahtuma oli normaali brasilialaisella klubilla. Mies haukkui minua huoraksi ja pelkäsin mitä hän tekee seuraavaksi. Montaa sekuntia en kuitenkaan ehtinyt olla kiperässä tilanteessa jumissa, kun pelon sijasta sisälläni alkoi kiehua. En uskonut pääseväni otteesta irti, mutta tuo raivo vapautti sisäisen voimani ja salaman nopeasti olin vääntäytynyt otteesta irti, uskomattoman vaivattomasti. Mies selkeästi säikähti voimaa ja olisi yhtä hyvin voinut hajota atomeiksi edessäni, niin nopeasti hän katosi paikalta. Hyvä niin, sillä olin niin vihainen, että olisin ehkä käynyt hänen kimppuunsa seuraavaksi. Seuraavaksi kävinkin ilmoittamassa kaverilleni, että nyt riitti, lähden hotellille tulet sitten mukaani tai et.


Uskon, että tuon sisäisen voiman voi hyödyntää mihin vain ja se löytyy jokaiselta. Monet löytävät sisäisen voimansa hankalassa tilanteessa tai raskaassa elämäntilanteessa. Toiset taas hyödyntävät voimaansa tavoitellessaan unelmiaan. Liian moni ei kuitenkaan löydä sisäistä voimaansa ikinä. Itse olin unohtanut sen olemassa olon. Aion kuitenkin löytää taas voimani ja uskoa itseeni. Minä pystyn toteuttamaan unelmani ja niin pystyt sinäkin. Muista, sinussa on voimaa. Mikä sinun unelmasi onkaan, sinä pystyt siihen!

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti