maanantai 6. marraskuuta 2017

Miten pääsen taas liikkeelle?

Haluaisin niin kovasti saada treenit taas käyntiin. Nyt kun tämä muutos projektini on lähtenyt niin hyvin rullaamaan, voisin saada treenitkin sujumaan. Kapuloita rattaisiin heittää olkapää, joka ei edelleenkään kestä kauheasti mitään. Tiedän, että voin tehdä jalkatreeniä, mutta haluan tehdä muutakin!

Haluaisin kovasti ryhmäliikuntatunneille, mutta en uskalla mennä, jos en pystykään tekemään. Suurin riski on kylläkin siinä, että minä teen ja olkapää huutaa hoosiannaa jälkeenpäin. Olkapään tilanne ahdistaa kovasti tällä hetkellä. Kävelylenkeillä olen vähän käynyt, mutta koska tuntuu hölmöltä lähteä ilman koiria, olen jäänyt kotiin niinä päivinä kun en ole vasemmassakaan kädessä pystynyt pitämään koiria. Vasen käsivarsi on eri kohdista kiukutellut kun olen joutunut käyttämään enemmän sitä, esimerkiksi olen koko syksyn ulkoiluttanut koiria vasemmalla kädellä kun normaalisti käytän vaihdellen kumpaakin kättä.



Aloin kuitenkin viime viikolla katsomaan lähelläni olevia liikuntavaihtoehtoja. Voisin käydä kokeilemassa yhdellä joogastudiolla terve selkä tuntia. Kävin aikoinaan Elixian terve selkä tunneilla ja selkäni tykkäsi niistä paljon! Harmi ettei niitä enää ole, siellä olin enimmäkseen eläkeläisten kanssa, joten ehkä suosio ei ollut niin huima. Huomasin nyt myös, että pääsisin ehkä kahdeksi viikoksi testaamaan yhtä liikuntakeskusta jos tarjous vielä on voimassa. Jos siitä ei maksa mitään eikä matka ole pitkä, niin ei ehkä harmita niin paljoa jos treeni ei kuljekaan.

Taidankin laittaa tälle viikolle kaksi tavoitetta, saada kelan sairaslomakorvaus asiat hoidettua ja päästä taas liikkeelle!

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti