sunnuntai 1. lokakuuta 2017

Mistä haluaisin kirjoittaa?

Mulla on aina miljoona postausideaa, mutta aikaa kirjoittamiselle ei ole tahtonut löytyä. Tulipahan sitten mieleen, että miksi en kirjoittaisi yleisesti postausideoistani, ehkäpä joku teistä lukijoista voi sitten muistutella minua jos joku postausidea kiinnostaa eikä sitä kuulu. Tai ehkäpä muistan ne itse paremmin jos kirjoitan niitä tällä tavalla ylös. Vähän väliä löytyy joku paperinpala jostakin missä on joku postausidea, jonka olen jo unohtanut ja monen monta listaa ja ajatuksia aiheista on myös tallessa. Nyt voisi olla hyvä kaivaa ne esiin kesätauon jälkeen.

Vihaan sitä kun olen maininnut jossain postauksessa, että "kerron siitä myöhemmin lisää" ja sitten en saakaan kirjoitettua asiasta. Yksi joulun aikaan aloitettu teksti roikkuu edelleen tuolla luonnoksissa.. Silloin mainitsinkin siitä, että kerron tarkemmin lemmikkiemme sairasteluista erillisessä postauksessa, ehkäpä saisin sen kohta valmiiksi?

Suunnitelmissa olevia postauksia on iso kasa, mutta päällimmäisenä mielessä on pyörinyt esimerkiksi juttua valmennuksesta, selän voinnista, elämäntapamuutoksesta ja omista tulevaisuuden suunnitelmista. Lääkisaiheiset postaukset ovat selkeästi suosituimpia tekstejä ja vaikka oma hakeminen onkin ehkä osittain tauolla, on lääkis edelleen suunnitelmissa ja ajatuksissa, eli postauksia on varmasti tulossa lisää.


Luonnoksista löytyy vaiheessa oleva teksti unettomuudesta, se inspiroi minua kirjoittamaan lisää hyvinvointi juttuja. Mieluiten kirjoitan asioita omien kokemusten kautta, haluan jakaa niitä asioita jotka ovat edistäneet minun hyvinvointia. Pohdin jo viime vuonna jonkinlaista hyvinvointi joulukalenteria, mutta ajatus tuli silloin liian myöhään. Saisinkohan sen tänä vuonna toteutettua?

Olen myös miettinyt viikkokatsauksien takaisin ottamista. Ehkä siinä vaiheessa kun minulla on taas treenien ja arkirutiinien suhteen parempi suunnitelma tai sitten voisin tehdä jonkinlaisen kuukausiraportin.

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti