torstai 19. lokakuuta 2017

Hyvä draivi päällä

Mulla on nyt jonkin aikaa ollut todella hyvä draivi päällä. Se on näkynyt blogissakin, kun suunnittelemani kaksi postausta viikossa onkin lisääntynyt seitsemäksi. Olen noussut ajoissa aamulla ja saanut hoidettua ihan hyvin asioita päivän aikana. Täysillä en voi aloittaa sillä kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että silloin hommat kaatuu yleensä siihen, että teen liikaa kaikkea samaan aikaan. Energiat yksinkertaisesti loppuu, sillä kaikki uuden opetteleminen vie paljon enemmän energiaa.


Nyt olen todella hyvällä fiiliksellä toteuttamassa elämäntapamuutostani! Haluan arkirutiinit kuntoon! Ei enää päättömänä kanana juoksemista miljoonan asian kanssa yhtä aikaa. Ei miljoonaa tavoitetta samalla päivälle ja mieletön epäonnistumisen tunne kun kaikki menikin mönkään. Pieniä tavoitteita joista saa positiivista energiaa jatkaa projektia! Pieniä valintoja jotka vaikuttavat paljon omaan hyvinvointiin. Esimerkiksi olen viime viikkojen aikana tuntenut huomattavan eron siihen, että aamu alkaisi muutaman viikon takaisella monen tunnin jumituksella versus se, että juon kaksi lasia vettä heti noustuani. En olisi ikinä uskonut, että tunnen näin valtavan eron! Tunnen, että kroppa lähtee käyntiin, mieletöntä!


Muistan miten paljon helpompaa arki oli kun minulla oli paremmat rutiinit. Elämääni on sen jälkeen tullut muutama koira lisää sekä yksi mies, joten rutiinien takaisin saaminen on ollut hieman haastavampaa. Mutta tiedän, että se on mahdollista ja uskon, että minulla on nyt tarvittavat työkalut siihen. Olen jo hoitanut monta asiaa jotka ovat roikkuneet pitkään tehtävä listalla ja aion jatkaa samaan malliin. Ehkäpä saadaan vihdoin taulutkin seinille, eihän muutosta ole kun kohta 9 kuukautta.. Rutiinit kuntoon ja roikkuvat asiat pois päiväjärjestyksestä, sitä kohti mennään hurjaa vauhtia!

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti