torstai 28. syyskuuta 2017

Turhauttava viikko ja blogin tulevaisuus

Sunnuntaina ja vielä maanantainakin naputtelin montaa tekstiä, jotka nyt odottelevat tuolla luonnoksissa. Ajattelin saavani hyvin blogihommat taas käyntiin ja tehtyä kaikkea kivaa sen sijaan, että kipuileva olkapää vaan ahdistaa enkä saa mitään tehtyä. Ahdistus olkapäästä on vaivannut vähän väliä, mutta aika ja energia on enimmäkseen mennyt muuhun.


Sain nimittäin maanantaina tietää, että koska olkapään vammautuminen oli työtapaturma, pitäisi vakuutusyhtiön maksaa minulle vielä palkkaa vaikka työsuhde päättyy, sillä en ole työkykyinen. Tätä asiaa olen nyt sitten selvitellyt. Turhauttavaa kun tuntuu ettei asia etene ollenkaan, nyt mennään etanavauhtia ja se stressaa minua. Itse olen hoitanut vakuutusyhtiön kanssa kaiken mitä tähän mennessä olen voinut, mutta valitettavasti en pysty tekemään asioita esimiehen ja työterveyshuollon puolesta. Onneksi huomenna saan ainakin työterveyshuollosta paperit ja koska palautan työavaimet huomenna tapaan esimieheni, eikä tarvitse soitella ja hoputella häntä vakuutusilmoituksen kanssa, vaan voidaan hoitaa se huomenna.

Koitan olla ajattelematta sitä, että ehkä vakuutus ei korvaakaan mitään, koska koko asiaa ei ole hoidettu oikein. Stressaa ja ahdistaa, haluaisin vaan saada paperihommat pois päiväjärjestyksestä ja keskittyä muuhun. Ehkäpä koitan saada ajatukset loppupäiväksi pois vakuutushommista ja tehdä jotain kivaa.


Blogihommista iski myös pieni ahdistus, olin jo suunnitellut blogin tulevaisuutta, nimittäin postaustahtia ja yhtäkkiä ajatukset olivatkin taas ihan muissa hommissa.. Vaikka minulla on miljoona postausideaa ja tekstiä riittäisi vaikka jokaiselle päivälle, on tullut huomattua, ettei jokapäiväinen julkaiseminen ole mitenkään realistista. Elämäni on sen verran hektistä, että kaksi kertaa viikossa voisi olla sopiva postaustahti ja jos tekstejä löytyy muutamalle viikolle eteenpäin ja jos tekstiä syntyy enemmänkin, niin miksipä ei useammin. Jos sairaslomani jatkuu pitkäänkin, niin voi olla, että jonkun aikaa tulee enemmänkin postauksia. Ajattelin yrittää ajoittaa postaukset aina keskiviikolle ja sunnuntaille, mutta katsotaan miten käy. Heti eka yritys venyi yhdellä päivällä, mutta katsotaan miten käy. Olen todella innoissani blogihommista enkä malttaisi odottaa, että saan hankittua uuden tietokoneen, jotta homma sujuisi paremmin.

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti