maanantai 11. heinäkuuta 2016

Lääkikseen 2017

Lääkikseen 2017, siinä mun tavoite! Olen jo muutamaan otteeseen luonnostellut jonkinlaista lukusuunnitelmaa, mutta nyt pitäisi tehdä hieman selkeämpi. Suunnitelmissa oli pitää kesäkuu vapaata lukemisista ja heinäkuussa aloitella pikkuhiljaa. Elokuussa alkaa sitten työnteko kunnolla.



Aion siis pitää ensi vuoden vapaata sairaanhoitajan opinnoista. En tiedä jatkanko niitä koskaan, vaikka en pääsisi lääkikseen, sitä voin miettiä myöhemmin. Suunnitelmana on tehdä keikkahommia ensi vuoden, mutta pääasiassa lääkikseen lukemista. Keikkoja täytyy tehdä tarpeen mukaan, välillä enemmän, välillä vähemmän. Poikaystäväni kanssa ollaan laskettu tulot ja menot niin, että pärjäisimme hyvin sillä, että tekisin syksyn kaksi vuoroa viikossa ja kevään voisin mahdollisesti pyhittää kokonaan lukemiselle.



Elokuussa alkaa koulut, mikä minun kohdallani tarkoittaa kursseja aikuislukiossa. Osan teen etänä ja osan käyn paikan päällä. Valmennuskurssista en tiedä vielä, jos saan hyvän tarjouksen, saatan valita jonkun kurssin. Valmennuskurssit ovat todella kalliita, joten se tarkoittaisi sitä, että joutuisin tekemään enemmän töitä, mikä tarkoittaa vähemmän lukemista.



En ole ikinä aikaisemmin ollut yhtä motivoitunut aloittamaan lukemisprojektia. Aikaisemmin epäonnistumisen pelko on ottanut vallan. Nyt uskon siihen, että lääkikseen pääseminen on mahollista, kovaa täytyy tehdä töitä, mutta mahdollista se on. Olen nyt myös todellakin valmis tekemään kovaa työtä sen eteen.

Mä tiedän mitä mä haluan. Tiedän myös, että mun on tehtävä paljon töitä, mutta olen valmis siihen. Lääkis täältä tullaan!

-Mallu

3 kommenttia:

  1. Hei, kovasti tsemppiä urakkaasi! Itse aloitan opinnot nyt syksyllä lääkiksessä :) Tervetuloa seuraamaan blogiani, tällä hetkellä kirjoittelen, miten valmistauduin pääsykokeeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, onneksi olkoon!! Saat takuuvarmasti minusta lukijan! ;)

      Poista
  2. Moi Mallu! Hain ekaa kertaa lääkikseen ja jäin parin pisteen päähän paikasta. Viime keväänä hain uudestaan ja kävin Huippuvalmennuksen valmennuskurssin. Kurssi oli hinta-laatu suhteeltaan todella hyvä ja olin tyytyväinen opetukseen. Suosittelen lämpimästi!Pääsin kuin pääsinkin sisään lääkikseen ja nyt olen lähempänä unelma-ammattiani. Tsemppiä luku-urakkaan ja kerron mielelläni lisää kurssikokemuksestani sähköpostitse :)

    VastaaPoista