sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

Treenipäiväkirja + viikkokatsaus vko27

Tämä viikkokatsaus tulee vähän etuajassa, koska olen jo lomalla! Eli sunnuntai menee purjehtiessa (tai ennemminkin sen opettelussa), päivän ainoa liikunta tulee olemaan sormijumppaa erilaisten solmujen opettelemisen merkeissä. Mutta nyt katse menneeseen viikkoon.



Olen jollain tavalla todella tyytyväinen tähän menneeseen viikkoon. Minulla on ollut paljon energisempi olo, vaikka painajaiset ovat edelleen vaivanneet joka yö. Olen päässyt aamuisin suht hyvin ylös vaikka en olekaan aamutreenejä jaksanut/ehtinyt tehdä. En ole saanut juurikaan hoidettua kaiken maailman asioita, mutta olen saanut siivottua! Siivousurakka ei ole vielä valmis, mutta nyt täällä on "normaalin" sotkuista eikä täysi kaaos. Poikaystäväni äiti jopa kehui siisteyttä, varmaankin koska on niin tottunut jatkuvaan kaaokseen täällä. :D

7vuotiaan tytön minulle tekemä "kolmoisnuttura" :D


Energisyys on vaikuttanut vähän kaikkeen, mikä on ollut mukava tunne. Kaikki tuntuu paljon helpommalta. Toisaalta olen touhunnut kaikenlaista aamusta iltaan, enkä ole oikein kerennyt kunnolla rentoutumaan. Nyt olen siis ansaitusti lomalla. :D Viikon treenit ovat sujuneet todella hyvin ja treenit ovatkin tuntuneet seuraavina päivinä lihaksissa, mennyt siis oikeaan osoitteeseen. :) Ollaan myös onnistuttu järjestämään hieman parisuhde aikaa, mikä on ollut ihanaa. :)

Käytiin syömässä burgerit, ai että oli hyvää! :P


Koirien kanssa olen myös treenaillut enemmän tottelevaisuutta ja kaksi karvaisempaa ovat myös saaneet kunnon harjaukset tällä viikolla. Kissankin kanssa olen kerennyt enemmän leikkimään. On se kummallista mitä kaikkea tuo lisä energia onkaan saanut aikaan. Olo on edelleen todella väsynyt, koska unenlaatuni on niin huonoa, mutta aivan mahtava tunne jo tuosta pienestä energia lisästä. Jos sama jatkuu vielä ensi viikon loman jälkeen, niin saan helposti hoidettua kaikki stressaavat asiat pois päiväjärjestyksestä.

Viikon 27 treenit:
Ma: 30min crosstrainer + etureisi/takareisi/pakara-treeni
Ti: Lepo
Ke: 30min crosstrainer + vatsa/selkä-treeni
To: 30min jumppapallo+selätin + hauis/olkapää-treeni
Pe: kevyt ojentaja/rinta-treeni
La: Lepo
Su: Lepo

Edit launantai aamu: Pakkaukset vielä hieman kesken, joten en kerennyt aamulenkille, mutta ei haittaa, nyt ollaan lomalla! :)

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti