maanantai 25. heinäkuuta 2016

Treenipäiväkirja ja viikkokatsaus vko29

Viime viikolla kirjoitin loman jälkeisestä väsymyksestä ja siitä, etten aio suunnitella treenaamista vaan mennä fiiliksen mukaan. Viime viikko jäikin sitten lepoviikoksi. Vielä alkuviikosta vaikutti siltä, että minulla on töitä ainoastaan lauantaina, mutta onneksi sain lopulta vuoroja ja olinkin töissä torstaista sunnuntaihin. Tiistai illaksi olisin myös saanut töitä, mutta olin jo lupautunut lähtemään kuskiksi Paraisille ja takaisin (isä ajoi sinne, minä takaisin). Palkaksi sain Paraisilla tankin täyteen bensaa ja auton käyttööni, eli ei paha. :D

Maanantain rauniotreeneistä :)


Keskiviikkona lähdin mökille, sain sieltä käsin muutamia asioita hoidettua ja myös rentouduttua. Sen jälkeen loppuviikko olikin aivan täyttä kaaosta. Olin siis tiistaista lähtien yksinhuoltaja laumallemme. Poikaystäväni reissu sattui sopivasti juuri Demin juoksujen ajaksi, joten kaikki elukat ovat olleet siitä aivan sekaisin. Lisäksi nukun näköjään äärettömän huonosti yksin, usein unohdun myös puuhailemaan kaikenlaista ja nukkumaan meno venyy. Töitten takia on kuitenkin täytynyt nousta aikaisin, joten olen nukkunut vähän ja huonosti.

Tämä oli oikein epäonnen viikko, joka päivä sattui jotakin..


Kaiken muun lisäksi sain hullun ajatuksen, että haluan kaiken olevan täydellisesti kun rakkaani tulee kotiin. Eli olen väsyneenä, sekopäisen lauman keskellä koittanut tehdä suursiivousta.. Useat illat venyivät puoleen yöhön asti siivoten. Ainakin sain kaikki pyykit taas pestyä! Meillä on myös tv-taso lähdössä pois, joten sen tyhjensin valmiiksi. Kaiken lisäksi Mangolla on karvanlähtöaika, joten harjaamista ja imurointia on tullut jonkin verran harrastettua.



Tuntuu hyvältä, että olen saanut siivottua kotona. Vielä on hommaa jäljellä, mutta olen saanut todella paljon tehtyä ja karvan määrä olisi jotain aivan järkyttävää ellen olisi imuroinnut joka päivä. Tällä viikolla ehdin varmasti treenata enemmän ja myöskin rentoutua ja kerätä voimia Jurmalassa. Viikonlopuksi on taas luvassa töitä, mutta yhden päivän ehdin viettää kotona ennen sitä. :)

Treenipäiväkirja:
Lepoa koko viikon!

-Mallu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti