maanantai 27. elokuuta 2018

Vielä pari viikkoa tiukkaa aikataulua

Vielä olisi pari viikkoa paljon hommaa. Pari viikkoa sykkimistä ja sitten alkaa helpottamaan. Oikeastaan kun kalenteria katsoo, niin jo tämän viikon jälkeen helpottaa vähäsen. Nyt tosin stressaa ja ahdistaa vielä, mutta viikon päästä olo on varmasti jo toinen. Kahden ja puolen viikon päästä voi olla, että tanssin kotona innostuksesta, sillä silloin pitäisi olla kaikki valmennukset tehty ja valmistuminen varmistunut.

Viikonloppuna iski valtava stressi ja ahdistus. Raskausväsymys painaa päälle ja hommia tuntuu olevan liikaa. Vaikka viikonloppuna oli aikaa levätä, tuli kuitenkin se tunne, etten vaan jaksa enää. Monta viikkoa olen tehnyt älyttömän paljon kaikenlaista, eniten opintoihin liittyviä asioita. Ellen olisi työttömänä, en olisi millään pystyisi saamaan valmennuksia kasaan ennen valmistujaispäivää. Nyt ehkä ahdistaa tämä työmäärä uskomattoman väsymyksen kera, mutta hitsi kun saan olla ylpeä itsestäni valmistuessani.



Kolme viikkoa, sitten olen valmistunut, kolmen viikon päästä olen valmis LCF Life Coach! Sen jälkeen kalenterissa onkin melko tyhjää, vaikka mielessä onkin jo paljon kaikenlaista mitä "pitäisi" tehdä. Eiköhän aika kuitenkin riitä sitten hyvin siivoamiseen, kämpän järjestelyyn ja vauvatarvikkeiden hankkimiseen.

Fiilikset on aika ristiriitaiset kun välillä stressaa ja ahdistaa valtavasti ja välillä taas innostuu siitä, että kohta helpottaa, kohta olen valmis. Koska mieliala jo aikaisemmin laski huomattavasti, olen myös alkanut änkemään kalenteriin kavereiden näkemistä. Kun joku on ehdottanut kahvittelua, olen vastannut myöntävästi vaikka se ehkä vähän lisää stressiä. Keväällä huomasin selkeästi negatiivisen vaikutuksen kun ei ollut mitään sosiaalista elämää. Nyt sitä täytyy ainakin vähän änkeä johonkin, koska vauvan synnyttyä en tiedä kuinka kauan menee ennen kuin haluan ihmisten ilmoille.

On myös ihanaa, että olen pystynyt laittamaan edes vähän aikaa blogiin. Voi olla, että tällä viikolla on vähän hiljaisempaa vielä, mutta ehkä ensi viikolla ehdin myös kirjoitella enemmän kun kalenteri alkaa näyttää väljemmältä.

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti