lauantai 25. kesäkuuta 2016

Painajaisia

Mulla on varmaankin kuukauden verran ollut taas enemmän ongelmia nukkumisen kanssa. Aluksi ongelmana tuntui olevan valoisuuus. Nyt viimeiset viikot, minua on vaivannut painajaiset. Joka yö eri painajaisia, stressin takia luultavasti. En yleensä edes muista niitä enää yön jälkeen. Väsymys on päivisin vaivannut, kun unenlaatu on ollut niin huonoa.



Mökillä nukun yleensä todella hyvin, eli toivotaan sitä tälläkin kertaa. Olen myös saanut asioita hoidettua tällä viikolla, joten eiköhän stressikin vähene. Ongelmana minulla on usein se, että asioita on niin paljon ja vaikka yritän hoitaa realistisen määrän asioita per päivä, muistan koko ajan lisää hoidettavia asioita. Lisäksi viime aikoina stressaavia asioita on tullut muualtakin, juuri kun olen siinä mielentilassa, että saan kyllä hoidettua kaiken, niin pitäisikin auttaa äitiä, isää tai vaaria jossain, taikka sitten tulee töistä viestiä jostain hoidettavasta asiasta.



Tämän viikon tavoitteena olikin hoitaa mahdollisimman moni asia pois alta, ehkä ensi viikolla nukkuisin jo paremmin jos asiat on paremmin hallinnassa? Pieni rentoutuminen mökillä tekee myös varmasti hyvää.

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti