keskiviikko 3. tammikuuta 2018

Tv-sarjat kevät 2018

Mä olen tällainen omituinen tyyppi, joka ei ole siirtynyt netflixin, hbo:n ynnä muiden suoratoistopalveluiden pariin, vaan seurailen sarjoja telkkarista tai oikeastaan digiboksilta jonne näppärästi ne tallennan. Tämä sopii minulle parhaiten, vaikka onkin monen mielestä ihan kivikautista hommaa. Koska katselen tv:stä sarjoja, niin minua myös kiinnostaa mitä on tulossa.


Ajattelin jossain vaiheessa ettei telkkarista tule paljoa minua kiinnostavia sarjoja keväällä, mutta väärässä olin. Itseasiassa jo tänään alkaa Quonticon toinen kausi, huomenna Blindspotin kolmas kausi ja ylihuomenna Voice of Finland. Ensi viikolla alkaa Yökylässä Maria Veitola ja sitä seuraavalla jatkuu Salkkarit. Odotan myös, että Greyn anatomia jatkuisi, mutta en tiedä milloin se tapahtuu.



Maikkarin kanavilta on keväällä tulossa mm. uusia Beck-elokuvia, X-factor Suomi, EVS, Onnela, Alasti-klubi ja Ex-Onnellisten toinen kausi. Nelosen kanavilta taas Selviytyjät Suomi, Vain elämää, Temptation Island Suomi, Bachelor Suomi, Arman pohjantähden alla, Hyvät ja huonot uutiset ym. Eli katseltavaa riittää, toivottavasti digiboksilta ei lopu tila kesken!

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti