keskiviikko 24. tammikuuta 2018

Miljoona suunnitelmaa, aika loppuu kesken

Nyt kun olen taas kokoaikaisesti töissä, tuntuu siltä ettei kerkeä yhtään mitään. Toisaalta olen tehnyt todella paljon kaikenlaista tuntuu, että olen aamusta iltaan koko ajan liikkeessä. Olen todella väsynyt työpäivän jälkeen, joten tekeminen ei ehkä ole kauhean tehokasta, mutta olen todella iloinen, että olen saanut tehtyä! Eilen istuin alas sen hetken kun söin, mutta muuten touhusin nukkumaanmenoon asti.




Toivoisin taas vaihteeksi enemmän tunteja vuorokauteen, sillä haluaisin todellakin saada kaikenlaista tehtyä. Siivoushommia olisi paljon, lisäksi opintoja, treeniä, selän ja olkapään kuntoutusta sekä tietenkin koirien kanssa touhuamista. Nyt löytyy niin paljon motivaatiota, että harmittaa kun tunnit loppuvat kesken. Yritän saada pikkuriikkisen kaikkea tehtyä päivän aikana, ettei mikään jää unohduksiin. Aikaa ei ole riittänyt blogillekaan niin kuin olisin halunnut. Tähän tulee toivottavasti muutosta kun saan työhön omat rutiinit.


On myös vaikea rauhoittua kirjoittamaan kun väsymys hidastaa ajatusta ja ajatuksissa pyörii monen monta ajatusta siitä, mitä kaikkea haluaisin saada tehtyä tai mitä vielä täytyy saada saman päivän aikana tehtyä. Toivon, että saan kirjoitettua huomenna ja perjantaina vaikka minulla on pitkät päivät. Viikonloppuna aion todellakin pyhittää aikaa blogille, minun omaa aikaani.

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti