torstai 10. marraskuuta 2016

Ystävän vauvakutsuilla

Sunnuntaina pääsin osallistumaan ystäväni vauvakutsuille. Olin todella onnellinen, että sain taas pitkästä aikaa nähdä ystävääni ja olen todella onnellinen heidän puolestaan, kun heillä kohta on pieni nyytti kotona. En ollutkaan ennen osallistunut vauvakutsuille ja kävin itseasiassa ensimmäistä kertaa ostamassa vauvan vaatteita. Ne on kaikki niin ihanan pieniä ja suloisia! Kutsuilla oli myös ihana puolivuotias pikkuprinsessa vieraana. Vauva ja ystäväni ihana vauvamasu eivät todellakaan helpottaneet omaa vauvakuumettani!



Jos olen täysin rehellinen itselleni, niin kyllä, olen hieman kateellinen. Edelleenkin tiedän sen, ettei vauvojen aika ole vielä, ensin täytyy päästä sinne lääkikseen, mutta aivan järkyttävä vauvakuume on silti vaivannut jo yli vuoden. En malta odottaa, että pääsen tapaamaan ystäväni pientä prinssiä tai prinsessaa, mutta pelkään myös sitä, että vauvakuume pahenee entisestään. En kyllä tiedä miten se voisi enää tästä pahentua, välillä tuntuu siltä, että pitäisi vaan lähteä yrittämään vauvaa, koska oman vauvan kaipuu on niin suuri ja välillä tuntuu etten pysty keskittymään mihinkään kun pää on täynnä vauva-ajatuksia. Mietin usein, että onko tämä normaalia? Toisaalta olen pienestä asti omannut kovan hoivavietin ja jo ala-asteella halusin hoitaa pieniä lapsia. Noin puolitoista vuotta sitten alkoi kuitenkin biologinenkello tikittämään hurjaa vauhtia. Katsotaan kauan pystyn elämään tämän tunteen kanssa, toivottavasti ainakin siihen asti, että pääsen sinne lääkikseen! :D

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti