keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Lunta, lunta, lunta!

Minulla on ongelma.. Rakastan lunta, mitä enemmän, sen parempi! Ongelma on se, etten tiedä kenelle voin hehkuttaa tätä. Olin aamulla niin onnellinen kun huomasin, että lunta oli satanut yön aikana lisää, ja paljon! Tiedän kuitenkin, että moni varmasti haluaisi lyödä minua lumilapiolla päähän jos alan asiasta hehkuttamaan.



Tottakai tiedän, että joukkoliikenne, ei kulje ihan suunnitelmien mukaan, eikä omalla autollakaan pääse näppärästi lähtemään jos lunta on paljon. Mutta eikös se ole ihan normaalia talvisin? Täytyy vaan varautua siihen, että työ-/koulumatkoissa menee ehkä enemmän aikaa. Lumessa on kuitenkin vapaa-ajalla kiva touhuta ja ihan parhaan treenin saa tehtyä syvässä lumihangessa juostessa, hauskaa ja tehokasta! Lumen luonti on myös tehokasta treeniä! Lapsena haaveilin aina, että lunta tulisi runsaasti ja samaa teen edelleen. Ainoa asia mikä pilaa runsaslumisen talven on ihmisten valitukset. Mä olen lapsellisen onnellinen tästä lumen määrästä, eikä haittaa pätkääkään vaikka sitä tulisi metri lisää!

Ps. Bussini oli tänään aamulla ensimmäistä kertaa koko syksyn aikana ajoissa.

-Ikuinenlapsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti