maanantai 14. marraskuuta 2016

Treenipäiväkirja ja viikkokatsaus vko45

Viime viikon aikataulut muuttuivat aikalailla, siitä miltä kalenteri näytti edellisellä viikolla. Sain jo sunnuntaina tietää, ettei minua tarvitakkaan lastenhoitohommiin tiistaina. Silloin se tuntui ihan kivalta, koska ma-pe illat oli kaikki buukattuna. Kävipä sitten niin, että keskiviikon lastenhoitokeikka myöskin peruuntui ja perjantain pikkujoulut peruuntui järjestäjän perheen norovirus epidemian takia.



Edellisviikolla treenejä suunitellessa harmittelin sitä, ettei ole aikaa käydä ryhmäliikuntatunneilla, mutta nyt kun yllättäen olikin vapaata, en jaksanut suunnitella mitään treenejä, vaan illat meni kotona puuhatessa. Keskiviikkona sain kyllä tehtyä treenin kotona, mutta muuten on ollut melko laiska viikko, taas.. Tosin olen nauttinut talvesta ja käynyt pitkillä kävelyillä koirien kanssa; tai enimmäkseen labbiksen kanssa, joka rakastaa talvea ja lunta yhtä paljon kuin minä. Maanantaina sain lastenhoitohommissa myös hieman hyötyliikuntaa kun vedin lapsia pulkassa. Kotona tanssahteluista on myös selkeästi ollut hyötyä kun nyt maanantaina on kyljet jumissa.



Viikonloppu meni rennoissa tunnelmissa. Lauantaina vietettiin siskoni synttäreitä ja sunnuntaina isänpäivää. Molempina päivinä nousin reippaasti seitsemältä, mutta meninkin takaisin nukkumaan ja nukuin pidempään. Tajusin vihdoin sen, että on pakko levätä. Olen yrittänyt päästä väsymyksestä eroon parantamalla unenlaatua ja pitämällä rutiineista kiinni. Koska olen nukkunut todella huonosti ja ollut jatkuvasti todella väsynyt, on asioita jäänyt roikkumaan joista olen stressannut. Viikonlopun pitkään nukkumiset tuntui todella rentouttavalta, vaikka sitä olisi saanut olla paljon lisää. Olen suorittaja ja siitä pitäisi osata höllätä, vaadin itseltäni liikaa, nyt pitäisi oppia ottaa rennommin.

Treenipäiväkirja:
Ma: Lepo
Ti: Lepo
Ke: 20min lämmittely jumppapallolla, 20min "terveselkä"jumppaa, 10min venyttely
To: Lepo
Pe: 1,5h kävelylenkki
La. Lepo
Su: Lepo

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti