keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Hassuja kehuja

Kävin eilen hieronnassa hierontakoulussa ja sain hierojaltani yllättävän kommentin. Olen itse sitä mieltä, että lihakseni ovat olemattomat kun olen treenannut niin vähän viime vuosina, mutta nyt sain yhtäkkiä kuulla, että minulla on ihanat lihakset. Hämmennyin hetkeksi ja mietin omasta mielestäni olemattomia lihaksiani (verrattuna siis aiempaan kuntooni), mutta kiitin kehusta. Hierojani jatkoikin vielä ja selitti miksi lihakseni ovat niin ihanat. Ne lämpenevät nopeasti, jolloin ovat ihania hieroa! :D

Ihana espressokuppi Sveitsissä pitsaravintolassa :)


Lihakset varmastikin lämpenevät nopeasti, koska aikoinaan on tullut treenattua kovaa ja kroppa on kehittynyt siihen, vaikka kunto ei tällä hetkellä ole mikään hyvä. Kehu tuntui todella kivalta, vaikka olikin omaa laatuaan. Aloin pohtimaan muita erikoisia kehuja mitä olen saanut. Tiedän, että niitä on tullut, mutta en millään meinaa muistaa. Poikaystäväni on kehunut kananmunan kuorimis taitojani, olin pienenä kova syömään kananmunia, heh. :D Eipä muita tule juuri nyt mieleen. Kehut on kivoja, saa hyvälle mielelle! Kehukaa toisianne, myös vähän erikoisempia juttuja. Toisen päivä voi parantua huomattavasti yhdestä hassusta kehusta. :)

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti