tiistai 11. huhtikuuta 2017

Ekaa kertaa polttareissa!

Lauantaina oli jännittävä päivä kun pääsin ensimmäistä kertaa osallistumaan ystävän polttareihin! Päivä oli pitkä, ohjelma alkoi jo 9.30 ja kotona olin vasta 2.30 yöllä. Kivaa ohjelmaa oli paljon, eikä tullut tylsiä hetkiä!



Päivä alkoi brunssilla, jolloin pääsi hyvin tutustumaan polttariporukkaan, mikä oli oikein kiva, itse kun en tuntenut juuri ketään ennestään. Päivän ohjelmaan kuului myös mm. hieman tankotanssia, ilmajoogan tyyppistä temppuilua, megazonea, illanviettoa ja yösaunaa. Päivä oli todella pitkä, mutta ihana! Oli kiva päästä tutustumaan uusiin ihmisiin, ohjelma oli kivaa ja oli todella ihanaa nähdä omaa ystävää niin onnellisena!



Mulla oli jotenkin aivan erilainen kuva polttareista, ajattelin, että niihin kuuluu enemmän morsiamen "nolaamista" ja juhlimista (alkoholia). Olen itse joskus poikaystävälleni sanonutkin, että sitten kun joskus on omien polttareiden vuoro, haluan viettää kivan päivän ystävieni kanssa, enkä nolata itseäni kaupungilla ja kärsiä krapulasta seuraavana päivänä. Nämä lauantaiset polttarit olivat juuri minun makuuni! Tosin jos kyseessä olisi omat polttarini (ja saisin itse päättää), jäisi seksikauppa vierailu ohjelmasta pois. Olen ehkä todella tylsä ja vanhanaikainen, mutta mielestäni seksi kuuluu kahden ihmisen välille, enkä halua omaa seksielämääni avata muille. Ystäväni polttarit olivat kuitenkin todella onnistuneet ja nyt en malttaisi odottaa häitä!

-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti