perjantai 15. huhtikuuta 2016

Minä tässä hei!

Noniin, tässä sitä ollaan. Pitkän pohtimisen ja suunnittelun jälkeen on blogi pystyssä. Päällimmäinen syy blogin aloittamiselle on se, että halusin päästä purkamaan ajatuksiani jonnekin ja tietenkin se, että pidän kirjoittamisesta!

Koitan kirjoittaa lyhyen esittelyn itsestäni ja kerron sitten ajan mittaan enemmän. Eli kuka minä olen? 25 vuotias nainen Helsingistä. Vähän ADHD, liikaa stressaava ja vaadin itseltäni aina liikaa. Olen kahviaddikti ja olen antanut itselleni leiman "ikuinen lääkikseen hakija". Lääkikseen hakeminen tuleekin olemaan yksi isoimmista teemoista blogissani.



Tärkeintä elämässäni on poikaystäväni ja meidän kolme koiraa. Ehkä vähän myös kissa :D Tietysti myös perhe ja ystävät ovat tärkeitä minulle. Liikunta on todella tärkeä osa elämääni koska olen urheillut paljon lapsesta saakka. Valitettavasti liikunta on jäänyt aivan liian vähälle ja sen takia koko kroppa voi tällä hetkellä todella huonosti. Osasyy liikunnan vähenemiseen on se, että hajotin selkäni töissä viitisen vuotta sitten ja kroonistunut kipu rajoittaa treenejä. Liikunnan palauttaminen elämääni sekä selän kuntouttaminen ovat tämän hetkisiä suuria tavoitteita, joten niistäkin tulen varmasti kirjoittamaan paljon.


-Mallu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti